måndag 30 november 2009


verkar inte som att det här med fasta kommer gå
så jag ska bara försöka äta så bra grejer som möjligt, och självklart så lite som möjligt
eftersom jag tränade igår och inte åt. och var i gymmet på idrottslektionen och brände exakt 200kcal utan att ha ätit något svimmade jag nästan samt höll på att spy galla.
om jag ska orka träna måste jag ju äta, speciellt nu när jag ska börja träna på riktigt
men jag tänker verkligen äta så lite jag kan. och bara när folk ser.
och jag måste äta innan träning så jag får ut mer av det.
när pappa kommer hem blir det spenatsoppa tror jag, och järn kan jag behöva så det får gå ner med max 2 ägg. sedan blir det bara te och vatten idag.
åh längtar tills imorn då bf kommer hem och jag längtar till onsdag då jag får träna igen!
nu - gossip girl <3

2 kommentarer:

  1. Ja taggad till tusen!
    Träna på morgonen om du kan, bästa tiden för förbränningen. Det gör alltid jag. Äter min dagliga 100kcal-frukost och tränar maximalt. Keep up<3

    SvaraRadera
  2. Okej, ja men det är bra bara du tränar något! Keep up<3

    SvaraRadera