onsdag 9 december 2009

jag är inge bra med det här att blogga
och idag var jag tvungen att äta på bk
en veggieburger meny
vågar inte ens kolla kcal på hemsidan
och imorgon blir jag vegan pga moraliska åsikter
men att jag inte kan äta allt bidrar även till viktnedgång
så det är bara ett +
stay strong ni som orkar
för jag känner mig dåligare och dåligare för varje dag
fetare och fetare för varje tugga jag måste ta
nu ska jag röka, lyssna på kent och smsa med finaste n som blev inlagd idag :(

ps. sa jag att min pojkvän kom in på toan när jag spydde igår? gissa om det blev tårar och idiotiska förklaringar.

3 kommentarer:

  1. Haha, tack! Det glömde jag skriva;)
    Stay strong!

    SvaraRadera
  2. åh, förstår det. Känns som att jag knappt kommer våga själv, fast samtidigt också som att jag verkligen skulle behöva någon som stöd och push i jul. Men det är ju massor med dagar kvar, så du kan ju tänka på saken tills dess :P
    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Hej! Titta gärna in på min nya blogg och lägg en kommentar eller två :)
    Stay strong<3

    SvaraRadera