onsdag 25 november 2009



ingen morgonvikt idag hade för bråttom
bråkade med pojkvännen inatt
så har inte sovit en sekund
och helt plötsligt vart klockan mycket och jag var tvungen att äta och duscha osv
frukost blev två ägg och ett knäckebröd med 1 skiva ost och 2 skivor gurka
lunch blev lite sallad och vatten
innan lunch drack jag en fanta exotic - 265 kcal om jag räknade rätt
och nu dricker jag julmust light, 3kcal per glas <3<3
middag äter jag hemma, ingen aning om vad det blir men blir det något hemskt jobbigt (pappa får lön idag) så får jag väll spy upp det i värsta fall.
nu ska jag fortsätta se skins och dricka julmust.
kanske sova några timmar innan jag åker till älskling.

1 kommentar:

  1. Önos kalorisnål sylt ! 35 kcal per 100 g och hela burken är 350 g så d e great :D !

    SvaraRadera