torsdag 26 november 2009



somnade igår så blev ingen middag
men när jag åkte till pojkvännen så vart det hets
chips, kanske 100g
1hel guldnougat
och vågar inte spy där. för jag gör hellre slut än att han ska hålla koll på mig, hur mycket jag än älskar honom så nej aldrig att någon annan ska få kontrollera mig
vaknade hos bf också så inte kunnat väga mig
frukost blev en mandarin
lunch blev 50cl cola light
middag blev grekisk sallad och vitlöksbröd
ångest ångest ångest
nu är det fan skärpning.
kan inte umgås med polare för ofta. och inte åka till bf utan att ha ätit för då blir det hets
måste verkligen ta tag i det här nu jag ska nå 49.3 till jul som jag bestämt!
förövrigt så var jag nere i centrum och handlade tidigare idag, är jättenöjd med köpen
2 oversize koftor, en vit och en svart
ögonbrynspenna, svartnagelack
bh, trosor
1 rosetthalsband, hur fint som helst!! och en ring(låånade den ok..)
och imorgon ska jag köpa ett par skitsnygga skor! var tvungen att vänta till imorn för jag behövde få skobidrag av pappa hah.
nu dricker jag julmust light ala 3kcal/250ml<3
vet inte riktigt hur jag ska göra för att hålla hetsen borta när jag råkat missa en måltid
måste börja ha med mig frukt hela tiden, men nu är jag pank så jag får väll se till att få ett vg på någonting, eller mvg haha. får 100kr för varje vg på prov osv och 300 för mvg.

1 kommentar:

  1. Ja fokusera på målet! Du kommer att klara det min vän <3 Keep up!

    SvaraRadera